Հաշվետվություն

2023 թվականը մեծ ձեռբերումների տարի էր ինձ համար: Տարին սկսելուն պես ես ձեռք բերեցի իմ ֆոտոապառատը, ընթացքում նաև այն տեխնիկաները որոնք ինձ անհրաժեշտ էին: Ու գնալով ավելի հետաքրքիր էր դառնում քոլեջի դասերը մանավանդ երբ այդ օրվա դասը կապված էր տեխնիկայի հետ: Ես առաջին անգամ ընդունվեցի աշխատանքի, բայց դա ինձ համար ավելի շատ փորձ էր նոր գիտելիքներ ձեռք բերելու: Սովորեցի ֆոտոշոփի ծրագիրը և ավելի շատ էի ոգևորվում երբ բացի գեղեցիկ նկարներ անելը նաև կարողանում եմ դրանք մշակել: Ընկեր Սուսանի խորհուրդը և կարծիքը ամեն նկարիս շատ կարևոր էր, և լավ հիշում եմ որ ասաց չպետք է մնամ մի տեղում և այլ ոլորտներ էլ պետք է փորձեմ: Ես ընդունվեցի մի ռեստորանում աշխատանքի՝ որպես լուսանկարչուհի, ամեն բան շատ խորթ էր ինձ մասնավորապես լույսով աշխատանքը, բայց ես այդ փուլն էլ անցա: Հետո ընդունվեցի աշխատանքի մեկ այլ ֆոտոստուդիա, որը կենտրոնացված էր փոքրերին նկարելու վրա, էստեղ ամենամեծ փորձը ստացա, երբ կիսվում էի իմ իմացածով և փորձով՝ ընկեր Սուսանի ոգևորությունը ինձ ավելի էր ոգևորում: Դուրս եկա աշխատանքից մտածելով, որ այս պահին ցանկանում եմ ինքս ինձնով ստեղծագործել: Քոլեջում վիդեո ռոլիկներ նկարելը հենց այն էր ինչ այդ պահին ես ցանկանում էի, հասկացա, որ կարող եմ ինձ փորձել նաև այդ ոլորտում: Հիմա նոր զգում եմ տարբերությունը իմ տարեսկզբյան աշխատանքների և վերջին ամսվա աշխատանքների միջև: Սկսեցինք ուսումնասիրել նաև մոնտաժ, որը ևս շատ դուր եկավ ինձ, շատ կարևոր է ամեն ոլորտում փորձել՝ գտնել քեզ, ես շատ պատահական եմ ընտրել այս մասնագիտությունը, բայց հիմա հասկանում եմ, որ հենց սա է իմը:

Ստորև կթողնեմ իմ աշխատանքները՝

Ուսումնական տարվա փաթեթներ

Photoshoot

Twins birthday shoot

Baby’s photoshoot

Գարի Ուինոգրադ

Օգոստոս Սանդեր

Arpi’s photoshoot

Happy three

Photoshoot

Fam

Ariel

Cake smash

Rob’s shoot

Photoshoot

Baby

Sweet one

Canon EF 85mm lens

Raw Jpeg

Հիմնական նշաններ Canon ոսպնյակների վրա

Shoot

Լույսի տարաբաժանում

Տեսարանաորոշիչներ

Ֆոտոապառատի մատրիցան

Սիմոն Դավթյան

Август Зандер

Саймон Тарин

Վավերագրական լուսանկարչություն

Լյուիս Հայն

Autumn photoshoot

Photoshoot in cafe

Paul

De angelo

Կինոյից photoshoot

Մոնտաժ՝

Adobe Premiere Pro

Մոնտաժի տեսակները

Պլանների տեսակները

Ռակուրս

Հակադարձ օրենքներ

Գծանկար գրաֆիկայի և դիզայնի հիմունքներով՝

Work

Process

Pixel Art

In process

Leave a Reply